Wie weet hoe de instrumentale versie van''stay with me till the morning heet?

Het is een klassiek stuk van een van de grote componisten(Bach/beethoven)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5K

Het beste antwoord

Het is 'geleend' van Mozart. Het klarinetconcert KV 622.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is hem,ik kan je wel zoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bewaar dat nou maar voor je kleinkind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo hey! Ik vond dit altijd al een mooi liedje, maar nooit geweten dat dit een klassiek nummer was. Heb hem even opgezocht, en verrek! http://www.youtube.com/watch?v=JcIyTiKwDvU Dikke plus, weer wat geleerd vandaag ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,kippenvel,ik ga hem gebruiken bij een filmpje van mijn overleden ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het nu even mijn beurt om kippenvel te krijgen. Veel liefs en sterkte dan Mayflower!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (3)

Volgens mij komt het uit The young Messiah

Toegevoegd na 1 minuut:
O,ja, van Tom Parker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Clarinet Concert in A van van mozart!
Een orkestratie van het nummer kan je vinden onder de naam The Young Amadeus

Toegevoegd na 3 minuten:
Oja wel kv. 622!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De componist is W.A. Mozart.
Adagio uit vioolconcert in G dur

Zie ook onderstaande link
Veel plezier met de prachtige muziek
Een groot componist Mozart