Iemand enig idee welke liedjes dit zijn:

1) http://bit.ly/ab6JmZ
2) http://bit.ly/9pgaR4
3) http://bit.ly/bitF0G

Voor de laatste twee heb je VLC-player nodig of een andere goede media speler die bijna alles af kan spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
13 jaar geleden
Met Real Player kan ik de nummers 2 en 3 afspelen. Bij 2 lijkt het of er gezongen wordt "Call out my name" en later meen ik "flower " te horen. Maar de liedjes met die tekst geven geen resultaat wat er op lijkt. Van nummer 3 is echt niks te brouwen. Heb je zelf niet meer informatie over waar de opnames vandaan komen?

Het beste antwoord

Ik krijg de liedjes wel geopend, toch hoor ik naast Glennis Grace ook niets van die andere twee samples.

Alternatief: als je nog weet wanneer je het geluisterd hebt probeer dan via de website van het radio station er achter te komen welk nummer het wat. Daar slaan ze namelijk de playlisten op van alles wat gedraaid is. Per dag en per tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volume wat harder zetten? Echt, als ik wist waar en wanneer gespeeld zijn, dan had ik zeker wel gekeken.
Rest nog steeds de laatste twee samples. :-)

Andere antwoorden (2)

De eerste is in ieder geval Glennis Grace, met: als je mij weer aankijkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
En die andere twee moet ik je schuldig blijven, die krijg ik niet geopend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3) is "The Cure - Close To Me" , me speakers zo hard mogelijk gezet en Shazam gebruikt ;)

2) doe ik zo

Toegevoegd na 1 minuut:
2) herkent ie niet helaas