Mijn Juf is de moeder van Baas B. (Marron Schep). Baas B was laast ook bij ons in de klas gekomen. Deze vraag werd toen ook gesteld. Hij antwoordde dat hij momenteel Backstage werkt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens de manager van Baas B, Tim van Rongen, heeft Bart er voor gekozen om zich te gaan richten op het produceren van muziek en het schrijven van liedjes voor anderen. Zeilstra was altijd al actief als schrijver van teksten.

Tegenwoordig produceert hij muziek en schrijft hij liedjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij ligt behoorlijk in de clinch met de vrouw van Lange Frans, als ik de roddelbladen moet geloven.