Is er een programma/site waar je alle muziek direct kan luisteren?

Een programma dus waar je makkelijk de nieuwste albums en nummers direct kan luisteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Spotify....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, ik heb per ongeluk op duimpje omlaag geklikt, ik dacht dat er een reaktie was om te bekijken......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zocht ik!
bedankt :)

Andere antwoorden (4)

Nee dat mag niet. Alleen maximaal dertig seconden kan je te beluisteren krijgen van nieuw uitgebrachte muziek die niet al rechtstreeks bij de artiest zelf te downloaden is. Dat heeft te maken met de auteursrechten!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spotify gratis en legaal en miljoenen albums volledig te beluisteren.
Amadea
13 jaar geleden
álle muziek, zoals gevraagd wordt?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle muziek vind je nergens. Bijna alle populaire muziek.
De meeste muziek is al vrij snel te beluisteren op blip.fm
Een site waar jij je eigen playlist kan maken die weer door anderen beluisterd en gewaardeerd kan worden.
Ik heb nog niet ontdekt of je er ook kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het muziek beluisteren en direct ook nog downloaden via deze site: http://www.mp3-find.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van youtube.com? daar vind je alles en heb je meteen de muziekclip erbij. Ook kun je afspeellijsten maken leuk als je visite hebt of een gezellig avondje thuis. En bovendien het is gratis!