Welke stijldans kan je dansen op het liedje 'The love scene' van Joe: http://www.youtube.com/watch?v=eL8KaqrdvT0 ?

En hoe kan je zoiets bepalen, welke stijldans hoort bij een bepaald liedje?

Hierbij de link nog een keer, voor het geval deze in de vraag niet werkt:

http://www.youtube.com/watch?v=eL8KaqrdvT0

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor jullie antwoorden.

Antoni
15 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Het antwoord is al gegeven maar het is de rumba ( wat in principe een vertraagde cha cha cha is )

Je kunt zelf de maat nagaan.
Het is een 4 kwarts maat ( één, twee, drie-en, vier ) waar bij de drie-en dus twee tikken in één maat vallen.

Hoop dat het duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik persoonlijk geen enkele :)

Je zou even moeten kijken of het een driekwartsmaat of een vierkwartsmaat is.
Als ik me goed herinner is het in het eerste geval een wals en anders de quick-step/tango, whatever
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er geen verstand van (van stijldansen). Maar als ik jou was zou ik het nummer op youtube intypen met erachter 'dance' of 'dancing' oid. Dan kan je misschien wel andere koppels vinden die op dit nummer hebben gedanst, waaraan je kan zien wat voor dans ze uitvoeren en tegelijk inspiratie opdoen. (zo doe ik het met jazzdance ed)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat ik zo hoor zou ik zeggen ergens in de richting van Mambo, Rumba, Cha-Cha...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet zelf dingen proberen.