wat is jackin house music?

Dit is blijkbaar een stijl muziek. Kan iemand me uitleggen wat deze stijl inhoud?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Jackin house is een housegenre met een bepaalde clap die gepitcht wordt. Vaak wordt het geassocieerd met Chicago house of Fidget House. Jason Hodges maakt wel lekkere jackin house met een zomers tintje.
Voor de rest zou ik Mightyfools even proberen, de grootste jackin/fidget artiesten van Nederlandse bodem denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aaah mijn muziek genre! Ken je de DJ's zoals: Chuckie, Sidney Samson, Quintino, Kid Cudi, Crookers, sidney samson, Afro Jack, Leroy Styles, Lady Bee, Nouveaubeats, Erick E, Steve Angello, Hardwell?
Dat is Jackin House music! HEERLIJKE muziek, ik heb hier een vette mix voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=g-WuKdCMJnc

Deze muziek word vooral gedraaid op feesten zoals: Nope is Dope, Trix in the Mix, Faboulus, in Vuur en Vlam, Noveau, Latin Brutallity, Sneakerz, en Treetz.