Hoe moet je op youtube, filmpjes aan je favorieten toevoegen?

Ik wil gewoon liedjes luisteren op youtube die automatisch achter elkaar doorspelen en allemaal andere liedjes. Dus dacht ik, ik maak een favorietenlijst aan zodat ze allemaal achter elkaar worden gespeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.6K

Antwoorden (2)

Heb je al een account? Anders moet je die aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eerste vraag is, bezit je een account?
Zo nee, dan is dit geen mogelijkheid, zo ja, dan kun je het filmpje bij je favorieten opslaan door op 'opslaan in' te drukken en dan 'favorieten'.

Maar zo maak je echter geen afspeel lijst, dat doe je door eerst een afspeellijst te maken op je account.
daarvoor moet je weer eerst op 'opslaan in'drukken en dan op een nieuwe afspeellijst maken. Je geeft deze afspeellijst een naam en dan hit je de enter op je toetsenbord.

vanaf nu kun je filmpjes toevoegen in deze afspeellijst door bij een ander filmpje op 'opslaan in' te drukken en dan klik je op de afspeellijst die je hebt gemaakt.

Wil je deze afspeellijst afspelen dan druk op op je accountnaam rechts bovenin en dan op mijn videos. Daarna klik je op afspeellijsten en dan de afspeellijst die je wilt afspelen. Om deze af te spelen druk je vervolgens op 'deze afspeellijst afspelen'

Toegevoegd na 3 minuten:
de laatste 'deze afspeellijst afspelen' moet zijn 'alles afspelen'

ik neem hierbij aan dat het je wel lukt om een account etc. aan te maken? ;-)