hoe kom ik aan dit liedje heb een geluidsopname ervan nodig of bladmuziek het gaat om de tekst

het liedje heet “What If”
Written by Colbie Caillat, Rick Nowels and Jason Reeves
Performed by Colbie Caillat
het komt uit de film letters to julliet ik kan het liedje nergens vinden maar sinds dat ik de film heb gezien ben ik er gek van weten jullie misschien hoe ik eraan kan komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk instrument
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of bedoelde je songtekst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
song tekst

Het beste antwoord

Wat zegt iTunes store ?

Toegevoegd na 11 uur:
Wat levert de i tunes 'store
op ? Ik bedoel misschien word die daar al uitgegeven en muziek kun je vaak ook via YouTube vinden en geluid afhalen
maat het ging over de tekst zoek naar fan site's die zijn altijd vlug met lirycs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?????? snap je antwoord niet eens kan je asjeblieft iets duidelijker zijn dankje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (1)

Het liedje van Colbie Caillat is nog niet uit, dus zal er ook nog geen songtekst van zijn. Ik heb hem zelf ook niet kunnen vinden. Ik denk dat het enige wat je kan is wachten tot dat het liedje uit is.