Weet iemand hoe de remix versie heet van captain jack get up?

het gaat om dit liedje https://www.youtube.com/watch?v=B8O949QJa0E in mijn herinnering staat dat het liedje ook uit een hardere versie staat in de jaren 90 versie het is een beetje hardcore happy hardcore achtige versie van dit liedje
die hardere versie was niet van Captain Jack die ik me Herinner

een maand geleden
in: Muziek
Amadea
een maand geleden
Misschien bedoel je het omgekeerd? Het origineel van Captain Jack's Get up heet A banda. Een vrolijke uitvoering daarvan is die van Herb Alpert met Tijuana Brass.
hoi23
een maand geleden
Nee van nog een andere Remix die nog harder is met dit liedje met Captain Jack
Amadea
een maand geleden
Misschien bedoel je dan de Party Dance Mix van "A banda" door DJ Franky.

Geef als eerste antwoord