Wat is de titel van een liedje met: " ame ame ame for you ame ame for you love ame ame ame for you"?

Hee ik zoek een nummer en daarvan de titel

Wie helpt me verder ?
T gaat een beetje zo :
T refrein is een beetje van : ame ame ame for you ame ame for you love ame ame ame for you

En t is door volgens mij een man gezongen
Tis een beetje een uptempo nummer met een lekkere beat erin
Volgens mij wel al rond t jaar 2000 uitgebracht

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen

11 maanden geleden
in: Muziek
1.9K
jc54
11 maanden geleden
Zing het in op de radio 10 app, voor dokter pop..........
Amadea
11 maanden geleden
Dient dat "ame, ame, ame" als Nederlands of als Engels woord te worden uitgesproken?
Abcde
11 maanden geleden
Of dit het is weet ik niet. Maar het eerste wat me te binnen schiet bij het lezen van jouw tekst is shame shame shame, shame on you. Dit nummer is uitgekomen in 1974. Misschien later nog eens uitgebracht door een andere artiest? Of om een andere reden weer gedraaid?
https://www.youtube.com/watch?v=YEzQV75LDL0
LosWestrik
11 maanden geleden
Dat ame ame ame dient als Engels
LeonardN
11 maanden geleden
ame is geen engels vziw. maar bedoel je aim(NL uitspraak: eem)?
Amadea
11 maanden geleden
Misschien wordt de meisjesnaam Amy bedoeld? Klinkt als Ee-Mie.

Geef als eerste antwoord