Wie weet of de songtekst van "oene maine matsj tirol" online te vinden is.?

Het schijnt dat dit nummer niet mee te zingen is.

een jaar geleden
in: Muziek
2.7K
SimonV
een jaar geleden
Als VS bereid was de tekst zelf te gaan opschrijven, had hij deze vraag toch niet gesteld?
Pieterke
een jaar geleden
@SimonV: Uit de toevoeging maak ik op dat VS de tekst niet verstaat. Daarom gaf ik deze link aan waar op de tekst duidelijk is te verstaan en hij die paar zinnetjes gemakkelijk op kan schrijven.
Vortexxx
een jaar geleden
Huh? Als Willie Batenburg het kan zingen, dan kan jij dat toch ook? Het is een uiterst simpel stukje tekst wat zich steeds herhaalt.
Pieterke
een jaar geleden
Het liedje staat op You Tube en is vrij goed te verstaan. Gewoon meeschrijven dus:
https://www.youtube.com/watch?v=2vV6hfJli2E
Amadea
een jaar geleden
Bij Radio Rijnmond kon je ooit 1000 gulden winnen als je de tekst van Oene Maine Matsj Tirol kon meezingen. Dat geldbedrag is er nooit uitgegaan. Feit is dat slechts één man exact wist waar hij over zong én hoe het gebracht moest worden ... en dat was Willie Balenburg zelf.

Antwoorden (1)

De songtekst van "oene maine matsj tirol" is online te vinden op de website van Songteksten.net. Daar kun je de tekst vinden en ook luisteren naar de song.
9 maanden geleden