Waar kan ik alle piano toonladders overzichtelijk vinden?

- ik heb nooit les gehad
- geen theoretische achtergrond voor piano, ook geen interesse in om te leren omdat ik voor de hobby speel
- op gehoor lukt tegenwoordig aardig

Wat mij alleen nog enorm zou helpen, is als ik tijdens het oefenen een blaadje met toonladders bij me houd, zodat ik af en toe kan spieken ;)

Ik bedoel zoiets als onderstaande afbeelding. Maar dan in het Nederlands en lekker duidelijk.

Wie o wie?

Picture for question
een jaar geleden
in: Muziek
3.3K

Antwoorden (1)

Hopelijk heb je hier wat aan:
https://harmanusmusic.com/alle-toonladders-in-majeur-en-mineur-met-piano-vingerzetting/
SimonV
een jaar geleden
Alex1995
een jaar geleden
Dit is top! Ik zou het voor mezelf nog wel iets moeten verduidelijken nog maar dat moet wel lukken, dan heb ik in ieder geval de juiste toetsen