Welke hit van Nick en Simon zingt Katinka een ode aan hun op?

Katinka (die Zeeuwse cabaretière) zingt een ode aan Nick en Simon op het programma ‘lekker Nederlands’ op YouTube , en die melodie is van een hit van Nick en Simon , maar kan hem niet vinden op YouTube ? Weet iemand hier toevallig welke dat is , van welke hit die melodie is afgeleid ?

een jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (1)

Volgens mij is het geen hit van Nick en Simon. Op het nummer "Breakaway" van Kelly Clarkson zingt zij deze ode.
https://www.youtube.com/watch?v=c-3vPxKdj6o
Toegevoegd op 30 mei 2022 08:28: tekst
SimonV
een jaar geleden
Siri1995
een jaar geleden
Ah ja dat is ook zo , ik kende het wel namelijk , maar ik dacht waar heb ik die ook alweer eerder gehoord ,
Maar dankjewel