Wat is een makkelijk nummer om met 2 handen keyboard te leren spelen?

ik kan alleen maar moeilijke liedjes bedenken om met 2 handen te gaan leren spelen, maar wat is nu een simpel nummer om het te leren.

Het moet wel een nummer zijn waarvan op YouTube een tutorial staat voor een keyboard.

Alvast bedankt.

ps: het moet wel een goede tutorial zijn, dus alles goed zichtbaar.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het liefst wel een nummer die ook echt in de hitlijsten kan staan, dus geen kinderachtige nummers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vlooienmars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Easy Instant Play for Organ, piano, guitar & vocal.
Dit zijn boekjes van Sight & Sound, verkrijgbaar bij muziekwinkels (waar ook instrumenten worden verkocht).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Comptine d'un autre été. Het is niet een hitnummer, maar wel mooi. Hij lijkt moeilijk, maar mij lukt hem best goed terwijl ik geen piano speel. Verder is fireflies ook wel te doen geloof ik. Moet je hem wel iets langzamer spelen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Comptine d'un autre été is een aanrader! +
Krezip. I would stay
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Can you feel the love tonight (versimpelde versie in een andere toonaard).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koekoekswals is heel goed te doen, niet moeilijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker geen hitnoteringen, maar wel gemakkelijk om aan te leren, bekend op Youtube en heel mooi als je het goed kunt:

Ludovico Einaudi. Een Italiaanse, moderne componist met prachtige nummers. Let vooral op het nummer 'Le Onde'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krezip - sweet goodbyes, hallelujah - jeff buckley en comptine d'un autre été ; l'après midi, vind ik persoonlijk de makkelijkste liedjes om te spelen met 2 handen.
succes!