Wat houdt een VIP ticket in bij een concert?

Ik wil graag naar een concert van de red hot chili peppers. Nu zag ik ook hele dure VIP tickets te koop staan. Maar wat krijg je daar allemaal bij

2 jaar geleden
in: Muziek
5.4K

Antwoorden (1)

Inhoud VIP-arrangement:
- Staanplaats in de Golden Circle
- Uitnodiging voor de VIP lounge voorafgaand aan de show, inclusief:
- Diner voorafgaand aan de show inclusief dranken*
- Opmerkelijke items tentoongesteld van RHCP's carrière met kostuums, foto's en instrumenten
- Afterparty inclusief dranken*
- Fotobooth met DJ en meer:

- Officieel VIP lounge laminate en lanyard
- Speciaal ontworpen VIP cadeau
- Limited Edition VIP tour poster
- VIP ticket als aandenken aan de show
- Parkeerkaart (1 per 2 personen)
- Consumptiemunten voor dranken tijdens de show (t.w.v. € 15,-)
- Mogelijkheid om merchandise te kopen voorafgaand aan de show
- Fotomogelijkheid voor de VIP backdrop om jouw avond onvergetelijk te maken
- Aparte check in en eventmedewerkers ter plekke

* Bier, wijn en frisdranken
** Buiten de VIP Lounge, tijdens de show en op het veld zijn dranken niet inbegrepen.
SimonV