Hoe heet het nieuwe popnummer waarin steeds zoiets als 'achttien, achttien' gezongen wordt?

Het Engelstalig nummer is de laatste weken vaak op de radio te horen, waarschijnlijk ook een nieuw nummer. Daarin wordt steeds iets gezongen dat lijkt op "achttien, achttien" (Mama Appelsap effect). Weet iemand hoe het nummer heet?

3 jaar geleden
in: Muziek
14K
Amadea
3 jaar geleden
Kun je meer informatie geven over bijvoorbeeld de stijl muziek, door man(nen) of vrouw(en) gezongen, in welke taal, waar het over gaat?
Amadea
3 jaar geleden
Oh en naar welke radiozender luister jij?
Amadea
3 jaar geleden
Oeps, de taal is wel in de vraag vermeld. Bedoel je dan "eighteen, eighteen" of klinkt het echt alsof de Nederlandse ch gezongen wordt?
gast167780
3 jaar geleden
Het wordt gezongen door een vrouw. Het is te horen op Slam FM en Radio 10

Antwoorden (1)

Ah, gevonden! Het betreft "Get out my head" van Shane Codd. Ze blijkt trouwens 'I did, I did' te zingen, maar met een elektronische stemvervorming erbij.
Amadea