wie weet welke muziek wordt gebruikt bij intro wk 2010 south africa?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (5)

Als je bedoelt de intro van studio sportzomer (dat is een heel liedje) dan is het Marabi van Mafikizolo

Toegevoegd na 1 minuut:
Aan het einde van Studio Sportzomer draaien ze:
Zangalewa met Zangalewa (voorheen heette de groep Golden Sounds).
De volgende link is naar dat liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=zuHgIqmHE7g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog meer wk songs zijn:
K'naan : Waving flag
Shakira : Waka waka (This time for Africa)
of in het spaans/colombiaans (whateverxD):
Shakira : Waka waka (Esto es Africa)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FIFA World Cup 2010 Official Theme Song: Wavin' Flag By K'Naan
http://www.youtube.com/watch?v=LJfwv1M2fus&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waving Flag? van K'Naan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook één van de grootste Nigeriaanse artiesten
Fela Kuti was er ook aanwezig met al zijn 26 of 27 echtgenotes die hem vergezellen als danseressen en zangeressen ,een genot voor het oog en oor ,deze artiest heeft al meesterwerkjes gemaakt zoals blood&sweet& tears etc ...en zichtbaar is hij nog steeds vitaal en fit !
Dat met zovele echtgenotes !
Er waren vele mensen aanwezig uit de afrikaanse muziekscene ,R.Kelly op het eind met zijn gouden muts was dan weer een beetje te bling bling volgens mij ;.)