Ik ben op zoek naar een lied dat als volgt gaat: "eie badeie badoemdoemdoemdoemdoem wha eie badeie...."?

Het deed een beetje Afrikaans aan. Maar wel met een beat. Het werd gezongen door een man (of meerdere?) was lekker dansnummer in de jaren 90.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Antoni
3 jaar geleden
Misschien bedoel je Alane van Wes, een lied uit 1997. De zanger, Wes Madiko, komt uit Kameroen, dus wat dat Afrikaanse betreft zit je goed.
Antoni
3 jaar geleden
@Sonnie78, is een van de gegeven antwoorden het juiste? Laat het eens weten!

Antwoorden (4)

Dat is SL2 - On a Ragga Tip
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
+ Lijkt me juist. Een weinig informatief lied:
https://www.youtube.com/watch?v=Q9hpeVwx1Ug
weet ook eentje die mogelijk voldoet aan je criteria
i´m the scatman;

https://www.youtube.com/watch?v=Hy8kmNEo1i8
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Lijkt niet echt Afrikaans
Bedoel je misschien het liedje 'Blue' van Eiffel 65? Die gaat zo 'I'm blue daba dee daba die, i will bleed i will die, daba dee daba die'. Was uitgebracht in 1999.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
James Brown - I Feel Good

Deze misschien?