Wie weet wat alle WK/EK hits waren?

dus bv La copa la vida maar ook andere van andere jaren?

Staat er misschien ergens een lijstje verstopt op internet (heb niks kunnen vinden namelijk)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Okee je hebt zelf de song van :

World Cup 1998 Ricky Martin - La Copa la Vida.

World Cup 1990 Gianna Nannini & Edoardo Bennato - Un'estate italiana

Euro 1992 - Towe Jaarnek & Peter Joback - More than a Game

World Cup 1994 - Darly Hall & The Sound of Blackness - Gloryland

Euro 1996 - Simply Red - We're in this Together

Euro 2000 - E Type - Campione

World Cup 2002 - Vangelis - Anthem

Euro 2004 - Nelly Furtado - Forca

World Cup 2006 - Il Divo & Toni Braxton - The Time of Our Lives

Euro 2008 - Enrique Iglesias - Can You Hear Me

Alsjeblieft :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat ene irritante nummer van Wolter Kroes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site staan wk/ek hit's door de jaren heen.
http://onsoranje.nl/nieuws/artikel/3199/voetbalhits-door-de-jaren-heen

En op deze staan vele hits die afkomstig zijn van Nederlandse artiesten of in het Nederlands gezongen.
http://www.wkhits.nl/hitarchief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En op het EK 2008 was het Can you hear me van Enrique Iglesias
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 98 was dat Dario G - Carnaval de Paris. Heerlijk nummer overigens, brings back some good memories.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ene Sebastian Lantinga uit Zoetermeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het EK in 2008 werd iedere keer Samba de Janeiro gespeelt als er gescoord werd, alleen het nummer is niet echt een wk hit omdat het al bestond voor het EK.