Ik zoek een Duitse zangeres die in een clip in een boot zit oid. Weet iemand hoe zij heet?

Ik heb laatst iemand horen zeggen dat haar stem op de stem van mij lijkt.
De persoon die dat zei, wist niet meer hoe die Duitse zangeres heette, maar nog wel dat ze in een boot zat in een videoclip..
Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die dit wél weten..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Nina Hagen heeft een nummer met Apocalyptica gemaakt, Seemann, waarin ze zingt "Komm in mein Boot". In de clip zit ze niet zelf in het bootje, dat is de zeeman. Maar het is wel vaak in beeld, dus misschien heeft de persoon in kwestie het daardoor zo onthouden.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien Nena? Maar die zat in een luchtballon...