Wie weet hoe deze cd heet? Op de voorkant een vrouw met kraaltjes "haar"?

Wij zijn op zoek naar een cd met een bepaald nummer erop. Alleen verder dan tudududu tududu komen we niet. Het was volgens mij een cd met op het plaatje een gouden achtergond, met een vrouw erop met "kraaltjes" haar.

Wie weet dit?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Tracey Chapman
The cranberries-Zombie

Antwoorden (2)

Tja, daar zullen veel mogelijkheden voor zijn. De eerste die ik zo bedenk is "Hits & highlights : a collection of my favourite songs" van Miriam Makeba.
- - -
Ook mogelijk zijn meerdere cd-titels van Patrice Rushen. Of Nicki Minaj uitgedost als Cleopatra op haar album met de titel Queen.
Toegevoegd op 27 december 2018 22:03: tekst
Plaatje bij antwoord
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hmmz nee zijn het niet.
Maar bedankt voor je antwoord
Bad wolves.
The cranberries-Zombie.
Toch even een foto, omdat de zangeres dan helemaal goud gekleurd is en kraaltjeshaar heeft. Alleen is dat niet de cd hoes.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wauw! Dankjewel.. deze is het! :)
Had ik het toch iets verkeerd omschreven.. Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
He wat leuk om te horen! Met dank aan mijn man, de muziekgek!
Antoni
5 jaar geleden
Welke van de twee is het nu? De antwoordgever geeft twee mogelijke oplossingen.