Wat zingt rob de nijs middenin de derde zin van het lied halleluha?

Op internet kom ik tegen " dat muziek je" en ook " nu mijn lied" maar volgens mij zingt hij wat anders.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

♫ Maar jij zegt dat m'n lied je niet kan boeien ♫
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt, nu hoor ik dit inderdaad ook!
LeonardN
6 jaar geleden
-
("googlebewijs")
https://www.google.nl/search?ei=DJQ5Wqi-JM3MwQK-pJTYCA&q=%22Maar+jij+zegt+dat+m%27n+lied+je+niet+kan+boeien%22 Wel gek waar die U-klank dan vandaan komt. Anderen zeggen op zijn minst nog "nu m'n lied"
https://www.google.nl/search?ei=UpQ5Wo7PII2P0gWV3qSQDQ&q="Maar+jij+zegt+dat+nu+m%27n+lied+je+niet+kan+boeien" Luister maar eens met een goede hoofdtelefoon Terb. Ik blijf "muziek"horen.
rose
6 jaar geleden
Nog altijd worden soms de slechtste antwoorden als beste gekozen, begrijp ik. #jammer

Andere antwoorden (1)

'Maar jij zegt, dat muziek je niet kan boeien.'

Ik hoorde een ontroerend lied
dat David schreef en waar God van hield.
Maar jij zegt, dat muziek je niet kan boeien.
’t begint heel zacht in F mineur,
naar G en A naar F majeur.
De Koning componeerde Hallelujah.
Hallelujah

Toegevoegd na 11 minuten:
Luister maar naar Rob de Nijs en kijk gelijk naar de songtekst (onderste bron).
https://www.youtube.com/watch?v=rnBXYH-3INQ
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt, maar als je heel goed luistert, zingt hij toch wat Amadea hierboven zegt, de songtekst klopt niet.
LeonardN
6 jaar geleden
+
100% "muziek" ipv "mn lied" Is ook veel logischer tekstueel. Anders staat de protagonist van het verhaal dit tegen David te vertellen. Als je goed luistert zingt hij de tekst zoals in de link.
rose
6 jaar geleden
Correct, Leonard. En het zit ook nog eens dichter bij de brontekst.
LeonardN
6 jaar geleden
Niet eens aan gedacht maar idd:
https://www.google.nl/search?q=hallelujah+lyrics&oq=hallelujah+lyrics "But you don't really care for music, do you?"