Hoe heet deze liedje? (Genre: techno, elektro, house - fitnessmuziek)

In de fitness hoorde ik een leuk liedje die ik meteen probeerde te 'shazamen'. Jammer genoeg kon de app niets vinden. Daarom heb ik het maar opgenomen. De song bevat vocals, maar op het moment dat ik aan het opnemen was, was ze niet aan het zingen.

Je hoort in het begin veel lawaai, misschien daarom dat Shazam het niet kon vinden. In het midden van het muziekfragment is er tamelijk nog wat lawaai, maar op het einde vermindert dat. Vooral de laatste 6-7 seconden zijn goed te horen. Het genre is vooral techno, elektro, house-achtig.

Alvast bedankt :)

Dit is de link:
http://www86.zippyshare.com/v/83PgmP3d/file.html

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (1)

So good - drivetrain

( bij mij pakte Shazam 'm wel
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dag JuriOnderweeg Ik was nog iets vergeten te zeggen:
Als Shazam iets vindt, dan is dat niet het juiste liedje. Ik ben verschillende nummers uitgekomen. So Good - Drive Train is helaas niet het juiste nummer. Toch bedankt.