ik zoek een videoclip die zich afspeeld in een rode kamer, het is een band van mannen/jongens ze droegen zwart dacht ik en het is geen nieuw nummer???

Kan iemand helpen!! Het is allemaal een beetje vaag maar zoek het nummer al een tijd!

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarschijnlijk komt het nummer uit de jaren na 2000

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1K
BarendV
7 jaar geleden
Rammstein - Mein Herz Brennt (2001)
https://www.youtube.com/watch?v=WXv31OmnKqQ
BarendV
7 jaar geleden
Als je overigens het nummer kunt nazingen of fluiten, zou je het via Soundcloud (ook als app) kunnen proberen. En anders heel grote kans dat je het antwoord via https://www.watzatsong.com/en kunt krijgen. Je kunt er iets inzingen eventueel of de clip omschrijven (in het Engels).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Monkey Wrench van de Foo Fighters? https://youtu.be/I7rCNiiNPxA
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is het niet en ik weet niet meer hoe het nummer gaat pas als ik het hoor weet ik het weer. Maar bedankt!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Was het toevallig van muse ?
Antoni
6 jaar geleden
@rainbownicky, nee het is in ieder geval niet Feeling Good van Muse. Dat antwoord heb ik gegeven, maar dat was niet goed. Ik heb het antwoord weer verwijderd.
Amadea
6 jaar geleden
Waaruit concludeer jij dat het dat nummer niet kan zijn? Het voldoet aan de beschrijving!
Antoni
6 jaar geleden
De vraagsteller reageerde op mijn antwoord met de opmerking dat dat het gezochte nummer niet was.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet als ik het hoor of dat het nummer is of niet en het waren echt een stuk of 5/4 jongens/mannen die in die rode kamer stonden en de drummer zat. En ik heb 't tot nu toe nog steeds niet gevonden. Het is vaag maar dat is de enige herinnering die ik heb

Antwoorden (1)

Je zult een beschrijving van de soort muziek moeten geven, want er zijn talloze mogelijkheden met de vage beschrijving.

Wat bijvoorbeeld ook aan de vraag voldoet is de videoclip bij "Crazy red room" van Octopussy, uit 2010. De beelden springen zo (voor mijn ogen irritant) snel heen en weer dat je niet kunt zien of er behalve de zittende drummer nou drie of vier staande bandleden zijn.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee dit is 't ook niet, en ik weet er weinig van ik zei al father een vaag beeld is
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat het*