vraag aan een ( muzikale ) spanjofiel...

ik wil heel graag weer eens een spaans pop liedje horen die ik op vakantie een tijd geleden ooit op de radio hoorde

het is een mierzoet nummer en word gezongen door een vrouw met een vrij hoge stem

volgens mij zong ze ook het woordje " contida " erin

volgens mij is het een soort diamantje of pareltje uit de spaanse muziek cultuur ( vergelijkbaar met keylie minouge : cant get u out of my head : maar dan zonder de disco beat )

ha schreew in de woestijn dus van mij

Toegevoegd na 9 minuten:
Hijo de la Luna?

ha nee dat is hem niet : maar kwa kwalitiet komt ie best wel in de buurt : ware het niet dat het nummer dat ik zoek wat vrolijker is.....( een tikje )

Toegevoegd na 16 minuten:
ha ha ps ps ps het juiste nummer is gegeven : echt een aanrader als je van spanjaarden houd hee?

gr gr gr edwin toi toi toi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat je 'Hijo de la Luna" bedoelt, dat overigens in heel veel uitvoeringen is opgenomen. Klassiekertje eigenlijk. En mierzoet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Willekeurig linkje uit vele - het gros is in Duitsland niet te bekijken wegens illegale content. Deze versie is wat snel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, dan is het Porque te vas (zie nieuwe link).

Todos las promeses de mi amor seran contigo (als ik me goed herinner uit de text) komt bij 'contida' in de buurt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Dat is van de film "'Cria Cuervos"!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee, wat goed van je