Engels liedje over het boek z for zachariah?

Ik moet voor school een Engels boek lezen: z for zachariah. Ik moet een Engels liedje zoeken dat past bij dit boek. Dit boek gaat over een meisje die alleen op de wereld is. Iedereen is dood door een atoomoorlog. Ze komt er achter dat er nog 1 man op de wereld is. Ze wilt die man helpen wanneer hij ziek is, maar later wilt de man haar vermoorden.

Weet iemand een goed liedje voor dit boek?
Alvast dankjewel!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Het liedje Big, Big World van Emilia vind ik wel toepasselijk.

Dat gaat over een meisje dat zich heel eenzaam voelt zonder de mensen van wie ze houdt.

Zie http://www.songteksten.nl/songteksten/12312/emilia/big-big-world.htm
Antoni