Als ik WMA files wil afspelen krijg ik de melding dat ik een licentie moet downloaden?

Een paar jaar geleden kopieen gemaakt van mijn cd's, destijds kon ik ze afspelen

Toegevoegd na 49 minuten:
Maar ik heb de originele cd's en deze zijn bekrast daarom heb ik ooit backups gemaakt die het dus nu niet meer doen.

Toegevoegd na 1 dag:
Als ik de files probeer te branden krijg ik DRM beveiligd dus branden kan ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je de gekopieerde cd afspelen op een gewone cd-speler?

Antwoorden (2)

Illegale downloads zijn, zoals het woord zegt, illegaal. Meer en meer worden nummer dus beveiligd met een software die het onmogelijk maakt om bestanden verschillende keren te downloaden en meer dan één keer af te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Illegale downloads zijn niet illegaal. Maar de vraagsteller gaf al duidelijk aan dat hij WMA's heeft gemaakt van zijn eigen CD's
Waarschijnlijk wil je dit nu in bv een mp3 speler afspelen. Niet elke mp3 speler speelt wma "Windows Media Audio" files af. Probeer het eens met windows media player als ze het dan doen kun je ze converteren naar MP3 vervolgens opnieuw opslaan en dan in een MP3 speler afspelen.