hoe versterker aansluiten aan laptop?

Weet iemand hoe je deze versterker kunt aansluiten aan een laptop? Op de foto zie je de poorten maar met welke kabels kun je het geluid van je laptop door de versterkers op boxen laten afspelen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
4.4K
Thecis
7 jaar geleden
Er is op dit momen geen foto bijgevoegd

Antwoorden (2)

De uitgang waar je normaal je oortjes of koptelefoon aansluit. Meestal een mimi-jack.

Toegevoegd na 31 seconden:
mimi-jack is mini-jack.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt maar die zit niet op de versterker, daar zitten grotere gaatjes in. Dus zou ik een kabeltje moeten hebben die van die grote poorten naar minijack gaat
Over het algemeen zit ern een AUX ingang in een versterker.
Het uitgaande signaal van je laptop verbind je dus met de ingang van de versterker.
Zoals vorige antwoorder aangaf is dit vrijwel alijtd een mini jack plug. In je versteker gaan naar alle waarschijnlijkheid tulp plugjes.

Zie link om te zien wat je nodig hebt.