De koren in de opname bij Two Steps From Hell zingen die een tekst?

Ik heb verschillende YouTube opname van TSFH bekeken met concertopname waarbij een koor zingt, maar wat die koren zingen is dat nu ook tekst of gewoon een niets zeggend iets?
En als ze tekst zingen in welke taal is dit?
Wordt de tekst ook gecomponeerd door Thomas Bergersen en /of Nick Phoenix ?

7 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Ja, die zingen een tekst. Al is het niet altijd even goed verstaanbaar.

Tekst koor bij bijvoorbeeld bij "Star Sky":
Burn the page for me
I cannot erase the time of sleep
I cannot be loved so set me free
I cannot deliver your love
Or caress your soul so
turn that page for me
I cannot embrace the touch that you give
I cannot find solace in your words
I cannot deliver you your love
or caress your soul

Toegevoegd na 4 minuten:
De teksten worden inderdaad geschreven door Nick en/of Thomas.
SimonV