Weet iemand Doe Maar piano akkoorden?

Ik weet dat het niet echt een muziekforum is maar ik wou hier en poging wagen.
Ik ben een groot Doe Maar fan en speel ook keyboard maar op internet zijn geen akkoorden te vinden van Doe Maar.
Weet een van jullie misschien iets het liefst zou ik alle akkoorden willen maar ik wil heel graag akkoorden van De Bom voor op het keyboard.

Groet Joey.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
TurfGraver
7 jaar geleden
De akkoorden van die nummer zijn toch wel te vinden op internet?
(OF het voor gitaar of keyboard is maakt niks uit)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja er zijn wel gitaarakkoorden te vinden maar ik weet niet of Ernst en Jan dus hetzelfde spelen als akkoorden.
TurfGraver
7 jaar geleden
Scroll naar onderen. :)
https://play.riffstation.com/?v=mP9kMeJlwIc
TurfGraver
7 jaar geleden
Of deze (muziek instrument te selecteren):
https://www.jellynote.com/en/sheet-music/doe-maar/de-bom#tabs:T2
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedank! die van jellynote had ik al gezien maar is een beetje waardeloos. Maar die bovenste is heel goed!
TurfGraver
7 jaar geleden
Die van jellynote zal wel het dichtstbij komen bij WAT ze (Ernst en Jan?) echt spelen. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja maar die van jellynote zijn maar drie noten in het hele lied

Antwoorden (1)

Toevallig weet ik dat daar een boek van bestaat, het Doe Maar (souvenir) muziekboek. Dus als je dat nog ergens kunt kopen - of anders lenen bij de bibliotheek - krijg je op die manier de akkoorden. Het is in 2000 heruitgegeven bij Universal Songs in Hilversum. Er staan 12 nummers in, waaronder Belle Helene - Doris Day - Is dit alles - Sinds 1 dag of 2. Voor zang en piano met gitaarakkoorden.

'De bom' staat er trouwens niét in, daar heb je het album "Doe maar : hun grootste hits" voor nodig. Weert : Benelux Music, ± 1982. Via interbibliothecair leenverkeer is dit album alleen nog te leen bij de vestiging in Tilburg.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt! ik heb net ff gegoogled maar het is niet echt meer te vinden... maar toch bedankt.