muziek importeren vanaf CD naar iPod nano

Beste lezers,

Misschien is dit onderwerp al eerder aan de orde geweest in dit forum, maar ik kan het zo specifiek niet vinden.
Ik heb een iPod nano van de vijfde generatie. Volgens de handleiding moet er in iTunes een knop zijn die je kunt bedienen om complete CD's in iTunes te importeren. Echter kan ik deze knop nergens vinden in Tunes.
Natuurlijk kan ik een muziek CD in een ander programma rippen en dan naar een afspeellijst slepen, maar ik wil graag een complete CD opslaan en de bijbehorende info vanaf het internet mee importeren.
Ik heb de laatste versie van iTunes gedownload, mijn PC heeft een (naar mijn idee) een huis, tuin en keuken CD speler. Ik kan via Windows Media Player gewoon muziek CD's spelen.

Wellicht is er iemand die ook ervaring heeft met dir fenomeen.

Graag hoor ik dan.

Vriendelijke groet,

carlo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

bestand>map aan bibbloitheek toevoegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iTunes open heb staan en ik stop een audiocd in mijn computer, dan vraagt het programma vanzelf of ik de cd wil importeren in iTunes. Werkt dat niet gewoon?