Wat is de betekenis van My Way van Frank Sinatra?

Ik bedoel het laatste stukje van de outro. Bij: To say the things he truly feels and not the words of one who kneels. Ik begrijp niet wat Frankie bedoelt met the one who kneels.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
3.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mag jij Frankie zeggen? :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk het wel hij was een zeer vriendelijke man volgens de mensen die hem kenden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor z'n vrienden zal hij ongetwijfeld vriendelijk zijn geweest ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk ook voor iedereen als hij niet teveel whiskey had gedronken en een sigaretje ophad.

Het beste antwoord

Om te zeggen waar hij voor staat! En niet als iemand die over zich heen laat lopen! 'The record shows, I took the blows,... and did it Mijn Manier!'... 'Ik heb klappen gehad tijdens mij leven, en ik heb ze geaccepteerd, maar hoedanook, wat mensen over mij mogen hebben zeggen, ik deed alles wel op MIJN manier!

Toegevoegd na 2 minuten:
' the one who kneels', degeen die zich onderworpen geeft,... juist NIET!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"One who kneels" - iemand die knielt. (Om te bidden)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik begrijp dat je weer een religieus tintje aan wilt brengen, maar de teneur van het lied is om onderdanigheid te tonen, en niet zozeer om te bidden...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De beste vertaling is vermoedelijk "iemand die buigt" (voor de wil van een ander. ) Zoals men vroeger deed voor een meerdere (en ook wel knielen inderdaad, dat nog een sterkere vorm van buigen is)
Met bidden heeft het al helemaal geen fluit te maken.