Wat is de meest populaire website voor mensen om kaartjes te verkopen in Nederland ?

Ik ben Overseas en de noodzaak om uit te vinden uitverkochte concert tickets voor een concert in Utrecht . Help alstublieft.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij kun je op ticketmaster ook zelf je kaartjes verkopen, al weet ik dat niet 100% zeker. Als dat zo is dan ben je eigenlijk ook verzekerd van de grootste markt voor tickets verkopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ticketswab is een bekende voor het kopen en verkopen van 2e hands kaartjes.
https://www.ticketswap.nl
paulus811
7 jaar geleden
Op marktplaats.nl kun je ze gratis aanbieden. Je hoeft je dus niet te beperken tot de voorbeelden hierboven.
jodyenboyke
7 jaar geleden
Ticketswab werkt super goed en snel inderdaad.

Antwoorden (2)

Seatwave biedt legale tweedehands kaartjes aan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ticketswap
Meest betrouwbare en populaire site.
Tickets kunnen hier nooit voor meer dan 120% van de orgineelprijs worden doorverkocht en het ticketnummer komt te vervallen en de koper krijgt een nieuw ticketnummer waardoor een ticket nooit twee keer kan worden doorverkocht.