Wat is de muziek in de film Kick Ass?

Hoe heet het muziekje dat bij de High School wordt gespeeld, in het begin en het einde van de film?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Bedoel je dit? Stand up door The Prodigy?
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (1)

De sountrack (ik neem aan op chronologische volgorde)

"Walk to Rasul's"
Composed by Danny Elfman
Courtesy of Morte Pharmaceutical (BMI)

"Stand Up"

Performed by The Prodigy

"Can't Go Back"

Performed by Primal Scream

"There's a Pot Brewing"

Performed by The Little Ones

"The Barber of Seville Overture"

Performed by Zagreb Festival Orchestra

"Omen"

Performed by The Prodigy

"Bongo Song"

Performed by Zongamin

"(Banana Splits) Tra La La Song"

Performed by The Dickies

"Chi Mai Del Mio Provò Piacer Piu Dolce! (Act 2) Idomeneo"
(Wolfgang Amadeus Mozart)

Performed by Wiener Philharmoniker

"Starry Eyed"

Performed by Ellie Goulding

"This Town Ain't Big Enough for Both of Us"

Performed by Sparks

"Crazy"

Performed by Gnarls Barkley

"We're All in Love"

Performed by New York Dolls

"Per Qualche Dollaro in Piu"

Performed by Ennio Morricone

"Bad Reputation"

Performed by Joan Jett & The Blackhearts

"Battle Hymn of the Republic"

Performed by Elvis Presley

"Make Me Wanna Die"

Performed by The Pretty Reckless

"Kick Ass"

Performed by Mika

http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aardig dat je antwoord, maar als je het niet weet doe het dan ook niet. Dit wist ik zelf ook, maar ik moet wel de goede hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ong 50 % van de dingen die ik hier beantwoord weet ik niet maar google ik correct. de gegeven imbd lijst klopt gewoon. "Dit wist ik zelf ook wel"... had de eerste 2 titels van de chonologiische lijst ingetypt op youtube en je had deze vraag niet hoeven stellen. je krijgt dan namelijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=KTOkav6uTGM en dat is het antwoord wat je zonet enthousiast geplust hebt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow niet geplust zie ik nu dan moet het de reactie zijn geweest die enthousiast was
AWM
13 jaar geleden
Rustig aan, Menno. Je had even wat meer tijd moeten stoppen in het antwoord. Hetgeen eigenlijk niet meer nodig was, gezien mijn antwoord. Maar boven al: relax...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks moet en dat ga ik overmorgen is vieren denk ik. buiten dat pleit ik voor het googlerecht met gepaste bevlogenheid. wij moeten immers het pad leiden voor de aankomende pubers die boeken alleen nog van de geschiedenisles kennen. go ignorance!