Waar is er in limburg ergens zangles?

Ik ben een meisje (15) en ik zou heel graag op zangles gaan. Maar het probleem is dat ik niet weet waar er ergens zangles is. Ik woon in Limburg het Belgische deel. Liefst in Bilzen & omstreken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

De Gemeentelijke academie voor Muziek en Woord heeft filialen in Bilzen. Op de adressen Kloosterstraat 9 of Hospitaalstraat 15 kun je voor één of meerdere disciplines muziek terecht. Adolescenten starten er meteen vanaf het eerste jaar met een instrument of zang. Naast de klassieke richting biedt de academie ook de studierichting pop en jazz aan.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+
De academie in Gellik (zelfde link) ligt ook dicht bij Bilzen en staat in de ruime omgeving bekend als zeer degelijk.
Maastricht is ook niet ver (wel geen goede busverbinding): http://www.soundacademymaastricht.nl/lessen/zang/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankuwel ik ga zeker is kijken!