In Quantanamo bay werden gevangenen gemarteld door bepaalde muziek onafgebroken en/of snoeihard te draaien. Van welk nummer zou jij breken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

ymca zou ik compleet stuk aan gaan....
helemaal als ik daarna moet douchen en men dropt een zeepje...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Van dat gruwelijke nummer van Gordon c.s. waarmee de boer wordt opgegaan in het kader van het aanstaande songfestival. Vreselijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe geen enkele. Ik zou alleen breken als dat 4 nachten achter elkaar gebeurt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik onafgebroken een dag het Smurfenlied zou horen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Shine"van de toppers( eigenlijk alles van gordon)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van de meeste nummers van de playlist. Nummer een is iig al een lied dat je niet te vaak en te lang wil horen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk van alles wel, zelfs het meest fantastische nummer gaat je echt zwaar tegen staan als je het onafgebroken en/of snoeihard gedraaid wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nederlandstalig popmuziek; wolter kroes, frans bauer en alles wat uit volendam komt. Ook andere popmuziek zou ik slecht kunnen verdragen; Enrique Iglesias ed. Ook rapmuziek en hard rock kan ik ook niet waarderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Poing.... zie link.... behoeft geen uitleg...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle muziek van Eric Prydz. Irritant herhalende simpele muziek. Ik moet dit regelmatig horen op mijn stage omdat 538 aanstaat. Ik hoor nu al een jaar lang elke dag Pianoz en ik heb soms de neiging de radio kapot te gooien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het vervelend is dat deze muziek ook nog eens populair is terwijl iedere josti het kan maken op zijn computer.
PS: Ik houd normaal wel van dance maar niet van deze simplistische bagger.
Trieste nummers, want als je vast zit dan zit je natuurlijk al niet lekker in je vel (als het goed is) En dan constant trieste muziek, dan zou ik wel breken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
keine lust - rammstein
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elk willekeurig nummer van andre rieu...... Daar kun je me echt gek mee krijgen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De gevangenen van Guantanamo Bay braken bij het horen van Rage Against the Machine, terwijl ik daar net helemaal blij van word...

Terwijl ik dan weer zou breken als ik de hele dag keihard van die Oosterse muziek zou horen, zoals in Turkije om 5 uur 's morgens een of andere malloot van een toren af begint te schreeuwen. Waarschijnlijk worden de Turken daar echter weer heel blij van. Anders hadden ze dit wel afgeschaft.

Dit is trouwens niet discrimerend bedoeld. Voor de verdere rest is Turkije namelijk een prachtig land en de mensen zijn er ook zeer vriendelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Keiharde Rockmuziek zonder enig vast ritme en/of melodie...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van die ontzettend flijerige RnB, bijna alles wat nederlandstalig is, Andre Rieu en zo ongeveer alles wat er op commerciele stations zoals 538 voorbij komt....
Dan beken ik de moord op Napoleon er bij :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'Karma Chameleon' van The Culture Club. Ik haat het nummer met een passie, weet niet waarom. Verder is Celine Dion niet een favoriet van me, weet alleen niet of ik echt zou breken.