waar kan ik mensen ontmoeten die naar hetzelfde concert gaan als mij?

Ben verplan om alleen naar een concert te gaan, ik ken namelijk geen vrienden met dezelfde muziek smaak (rock). Bestaat er een site voor concert meet ups of zoiets?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
3.7K
Antoni
8 jaar geleden
Voor mensen als ik die wel eens alleen naar een voorstelling in een theater gaan, organiseert het theater speciale ontmoetingsavonden. Misschien doen concertzalen dat ook? Ik raad je aan eens bij de concertzaal van het rockconcert te informeren. Misschien kan ook de kaartverkoper je in contact brengen met andere concertgangers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wellicht kan je op social media (Facebook) evenementen zoals dit concert opzoeken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar gaan we heen? Maar serieus, pieter heeft de tip gegeven. Op Facebook heb je de meeste kans om direct mensen zoals jij te vinden. Ik zou een oproep doen, dan zie je wel wie antwoord geeft. Als dat niet lukt, kan je ook kijken op de (Facebook of website) pagina van de bands, want daar zijn fans te vinden. Misschien kan je zo zelf iets organiseren. Er zijn een heleboel rockers in Nederland.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het gaat om de band Status Quo, heb net een privé bericht gedaan aan de organisatie op Facebook. Ik ben een jongere fan, heb dus geen vervoer. Ook heb ik het Nederlandse forum bezocht. Maar die ligt buiten werking
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga wat eerder ernaar toe, zodat je dan nog even de tijd hebt van te voren een praatje te maken met andere fans. Leuk trouwens Status Quo, ik ging er in mijn jonge jaren ook wel eens naar toe, ik wist niet dat ze nog aan het rocken zijn :)

Het beste antwoord

Ik heb dat ook ooit gehad, en wat ik toen deed was dit: ik stuurde via de site van 3fm.nl een berichtje naar de studio en toen kwam ik even later live in de radioshow en toen heb ik een oproep gedaan van : wie wil met mij naar dat concert? en binnen een half uurtje had ik 3 mensen die met me mee wilden. Misschien lukt het bij jou ook wel