Hoe de top 1000 van radio 2 'opnemen'?

Hallo iedereen

Zoals de vraag al luidt: ik zou graag de top 1000 van radio 2 'opnemen'. Ik heb al wat gegoogled met podcast en zo maar dat is nogal vaag. Is er een manier om de top 1000 van radio 2 te downloaden voor een USB-stick?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
5.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar de good old cassettebandjes al niet goed voor waren...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Overigens zijn er wel programma's die radiostreams kunnen opnemen.
Wellicht vind je hier wat van je gading?
http://www.pepermunt.net/muziek/muziek-opnemen-van-internet.html

Het beste antwoord

Radio 2 zendt een top 2000 uit. Die verschijnt na afloop in zijn geheel op de site van radio 2 en elk uur kan daar als mp3 van gedownload worden. Opnemen is dus niet nodig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!