Hoe is het zicht bij het sportpaleis in Antwerpen?

Hallo,

Volgend jaar gaan we naar een concert van Adele in het Sportpaleis. Ik heb tickets voor vak 253. Kan iemand mij vertellen hoe het zicht ongeveer zal zijn? Ik heb meerdere plattegronden bekeken van het Sportpaleis maar ik kan niet goed bepalen of we nu helemaal aan de zijkant van het podium zitten of toch een beetje schuiner. Heeft iemand ervaring met vak 253 of omliggende vakken en wat is het zicht?

gr,

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Antwoorden (1)

Ik zat in dezelfde blok toen ik naar Rihanna ging en het uitzicht was echt teleurstellend...