Welke band sloot graspop 1996 af?

Gewoon, de laatste act. Ik kan nergens een tijdschema vinden ofzo en ben te jong om er bij geweest te zijn =)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

dit was volgens mij : Type O Negative
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alvast bedankt, was je er zelf of heb je het van een bron van internet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ikzelf niet maar mijn man wel en die dacht dat dit de afsluitende act was.
( hij is muziekgek oftewel een muziekjunk )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handig om te weten, dat soort mensen weten dat wel goed. Dankjewel =)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze artiesten en groepen traden er op: Iron Maiden - Slayer - Life Of Agony - Channel Zero - Sick Of It All - Fear Factory - Helloween - Skin - Gorefest
Type O Negative - Morbid Angel - Downset - Shelter - Drain - Manhole
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel =)