Hoe speel je de akkoorden van het nummer "This Joke Sport Severed"?

Volgens de tabs speel je
E-C-G-D
Maar nu wil ik graag weten hoe je het net zo laat klinken als het origineel. Dus wanneer naar onder of naar boven strummen:)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De akkoorden zijn als volgt:
Em C G D Em C G D B7 Emadd9 C B7 Emadd9 C

De tuning is als volgt: EADGBe (Met een Capo op de derde fret)

En het akkoorden schema ziet er zo uit(relatief t.o.v. Capo)
Em 022000
C x32010
G 320033
D xx0232
B7 x21202
Emadd9 022002
Am x02210
Em/Db x45450

En volgens mij strum je alleen maar naar beneden als ik het zo hoor.
Dus als je het wilt laten klinken zoals het origineel dan moet je het
met een Capo doen.(en E is geen E-minor)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
No worries! :-)