Wanneer wordt bekend gemaakt waar het glazen huis van 3fm dit jaar komt te staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Eind april maakt het radiostation bekend in welke stad 3FM Serious Request 2010 plaats zal vinden. Leiden, Nijmegen, Eindhoven en Zwolle zijn nog in de race.

http://www.webregio.nl/eemland/regionaal-nieuws/artikel/1119019/3fm-glazenhuis-komt-niet-naar-haarlem.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op donderdag 22 april 2010 is bekend gemaakt op de site van serious request dat op 11 mei aanstaande bekend word gemaakt waar de volgende glazen huis komt te staan.

Dit is de tekst die ook te vinden is op de site van serious request.

Alle hoge omes van 3FM zijn de laatste dagen op inspectie geweest in de genomineerde steden voor Serious Request. Nu gaan ze in conclaaf .
Op 11 mei moeten ze toch echt de knoop hebben doorgehakt. Moeilijk is het wel: 'Wij zijn aangenaam verrast door de kwalitatief goede plannen en de originele ideeën. Op papier doen de steden eigenlijk niet voor elkaar onder. Daarom zijn we ook op locatie gaan kijken in Nijmegen, Leiden, Zwolle en Eindhoven', zegt Bart de Voogd, manager communicatie 3FM.
11 mei
Dus op 11 mei moet die witte rook uit de schoorsteen van 3FM kringelen en weten we eindelijk waar de 3FM karavaan aan het eind van het jaar zal neerstrijken.