Zijn er busreizen die vertrekken vanuit Nederland naar Hellfest?

Ik bedoel natuurlijk het festival in Frankrijk. Wil dit jaar graag gaan maar kan nergens vinden of er ook rechtstreekse busreizen vanuit Nederland naartoe reizen en ook weer terug natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Ja, die zijn er.

Hellfest is een metalfestival dat sinds 2006 jaarlijks in de Franse gemeente Clisson, in het département Loire-Atlantique, plaatsvindt.

Metalbus - Eventtrip verzorgt busreizen vanuit Amersfoort, Arnhem, Breda en Eindhoven. De heenreis is op woensdag 17 juni 2015, de terugreis op maandag 22 juni 2015.

Zie de website https://www.eventtrip.eu/index.php/festivallen-hier?step=1&e_id=38&time=&admincode=.
Antoni