Hoe heet de site waar je kunt vragen welk liedje dit is op basis van neuriën?

Ik zoek een liedje. Ik ken de naam en titel niet. Maar ik weet wel hoe die gaat. Ik weet ook niet meer wat in de tekst wordt gezongen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2K

Antwoorden (1)

Shazam is momenteel de bekendste en meest gebruikte mobiele app voor het identificeren van muziek. Het programmaatje werd intussen meer dan 500 miljoen keer gedownload en er zijn meer dan 100 miljoen maandelijkse actieve gebruikers. Shazam maakt gebruik van de microfoon in je telefoon en vergelijkt geluid met overeenstemmende 'klanken' uit een online database van meer dan 8 miljoen deuntjes.Sinds medio 2014 bestaat Shazam ook voor Windows- en Mac-computers. Je hebt er dus niet meer per se een mobiele telefoon voor nodig (moest je nog een heel ouderwetse hebben of mocht je telefoon simpelweg niet altijd bij de hand hebben). De computerversies van Shazam zijn gratis beschikbaar via de Windows Store en de Mac App Store/

Toegevoegd na 1 minuut:
SoundHound is vergelijkbaar met Shazam, maar met het voordeel dat je liedjes ook laten herkennen door ze te zingen of neuriën.
fremar
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dus het hele stuk over Shazam kan eruit, want dat is niet het antwoord op de vraag.