Weet iemand wat er van de muzikanten van "Les Charmeurs" is geworden ?

Les Charmeurs waren begin de jaren '90 populair in Belgë. Ze stopten spijtig genoeg in 1995. Weet iemand wat er van de muzikanten is geworden ? Ik woon ondertussen al 14 jaar in Zuid-Frankrijk en als ik hier hun liedjes laat horen worden ze gek !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Het beste antwoord

Het was een akoestische groep rond zanger Jan Obbeek, die zich sterk liet inspireren door het Franse lied, patchanka en andere mediterrane stijlen. Antal Steixner speelde drums, Alain Labrie gitaar, Geert Verhaar accordeon, en Arie Van Duyvenvoorde contrabas.

- Jan Obbeek dook in 1998 op in Dierenpark, waar hij samen met Hans van den Burg (Gruppo Sportivo) de zangpartijen voor zijn rekening nam.
- Alain Labrie en Antal Steixner zijn samen terug te vinden in de wereldmuziekformatie Da Gaia en de flamencogezelschappen Ley Gitana en Labryénco.
- Geert Verhaar vond een stek in de cajunband La Blusa.
- Arie van Duyvenvoorde maakt vanaf 2002 deel uit van de avant-garde rockband Zwardsick Jam en speelt mee in de band van Dyzack.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jan Obbeek de zanger van deze Band heeft een dochter genaamd Hannah die de rol Akkie heeft gespeeld in de film achtste groepers huilen niet. Zelf is hij Frans docent geworden bij de school: Stedelijk Gymnasium Haarlem.