Hoe laat ik sporify weer normaal liedjes afspelen?

Mijn faborieten lijst in spotify speelde eerst normaal nummer voor nummer af, maar nu speelt hij random door de lijst liedjes af (bijv. eerst lied 1 en dan lied 10 em dan lied 8 ipv. lied 1 en dan lied 2 en dan lied 3). Hoe laat ik mijn spotify weer normaal liedjes afspelen? (Spotify doet dit alleen bij mijn favorieten lijst, niet bij andere lijsten).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (1)

Bedoel je op telefoon op tablet? Dan ben je waarschijnlijk geen Premium gebruiker en gebruik je Spotify gratis. Als je Spotify Unlimited (€10 per 3 maanden) of Premium (€30 per 3 maanden) gebruikt, heb je hier geen last van. De shuffle functie zoals elders genoemd is ook mogelijk.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de tablet, en ja ik gebruik het gratis, maar had hier nooit last van en ineens wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je eerst gebruikt gemaakt van gratis spotify premium. Die krijgt elke gebruiker 1 maand gratis. Nu dat is afgelopen maak je gebruik van de gratis service; via je tablet of telefoon kun je dan alleen muziek via de shuffle modus afspelen. Via je pc kun je wel gewoon normaal liedjes afspelen.