hoe kan ik mijn hercules dj 4 set gebruiken?

ik heb op mijn pc linux mint gezet. niet bij nagedacht dat ik ook mijn hercules dj 4 set heb. die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb hercules dj control panel.die werkt niet hij zegt dat ik mijn hercules product moet inpluggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows en linux kan je beter dualboot installeren. Eerst Windows dan Linux.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst Windows dan linux???
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst Windows installeren daarna Linux. Excuus was idd wat onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.instructables.com/id/How-to-Dual-boot-Linux-and-Windows-on-a-PC-with-W/

Antwoorden (1)

Hallo vinnievandeka,

Ik heb ook een hercules dj control panel.
Als het goed is zit er een kabel aan. Dat is de USB kabel.
Als je die in je laptop stopt is ie aangesloten.
Nu heb je nog een programma om ermee te draaien.
Het programma Virtual Dj is wel goed ervoor.

Mvg lodewijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Windows hebt werkt dat idd. Maar ik heb Linux daar moet je zelf drivers voor installeren. Die zijn er volgensmij niet