Een platenspeler, versterker en boxen voor recreatief gebruik, wat kost me dat?

Ik wil graag een platenspeler kopen voor mijn oude lp's. Heb ook geen versterker of boxen.. Is voor recreatief gebruik in de woonkamer. Voor welk budget kan ik dit alles aanschaffen en kan je wat aanbevelingen doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Erg weinig (enkele tientjes) bij de kringloopwinkel! Veel mensen doen hun platenspeler en bijhorende radio weg.

Antwoorden (1)

Heel eenvoudig, alles in één. Je kunt zelfs je platen digitaliseren voor €149,-.
https://www.conrad.nl/nl/inovalley-retro-03n-rode-stereo-installatie-met-digitalisering-vinyl-cd-081563.html?sc.queryFromSuggest=true
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me niet echt een kwalitatief product? Ik heb het dan vooral op de geluidskwaliteit?
jc54
9 jaar geleden
Voor een mooi en goed geluid moet je wel een veelvoud aan euro's neertellen. Goei platenspeler, goeie versterker en goeie boxen, dan kom je met €500 niet ver.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht kun je denken aan je geld uitgeven aan een gebruikte goede installatie? Zelf koop ik liever iets kwalitatief goeds gebruikt, dan voor hetzelfde geld iets minderwaardigs dat nieuw is. Ga eens kijken bij een kringloopwinkel in je omgeving! Mijn ervaringen zijn dat je daar voor 200 a 300 euro een heel eind komt, alles inclusief.