bestaat er een fl studio cursus waarbij je alles stap voor stap leert?

ik wil graag alles leren over fl studio

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens de F1 toets als FL open staat.

Antwoorden (2)

Ja die bestaan. Daar zijn er zelfs heel erg veel van.
Wil je echt gaan voor een betaalde cursus (Lynda eerste bron), of een gratis tutorial.(zie 2e bron). Kwaliteit zit hem vaak op de manier van presenteren, de inhoud zal redelijk gelijkwaardig zijn.

Het beste echter is om er gewoon mee te spelen. Door zelf te ontdekken leer je het meeste, en krijg je er ook gevoel bij (muziek is tenslotte gevoel). Als je dan vragen over een onderdeel hebt kunt je dat op Youtube nakijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik ook FL studio's en ik heb zelf alles ontdekt en gedaan het is vooral zelf dingen doen en veel tutorials kijken hoe alles gaat. Dat is het beste wat je kan doen en zo leer je het ook het beste! En vooral jezelf evalueren en kritisch zijn!