Wat vind je het mooiste instrument en waarom?

Ik ga voor piano, harp en klavecimbel. De vox humana spant echter de kroon.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (23)

Ja zeker wel piano en ook klavecimbel.
Ik vind de klanken gewoon verschrikkelijk mooi
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de huis tuin en keuken computer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lever eens een zinvol antwoord braab -_-
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit is zinvol, met zon ding kan je alle klanken van de regenboog maken
Ik denk dat ik voor een piano zou gaan, door de warmte van het geluid van hamers op snaren en de mogelijkheid om verschillende 'emoties' uit te brengen ermee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elektronisch orgel. En ja ik weet het, het is een bijna uitgestorven instrument, maar ik vind het zo veelzijdig, alle muziek is mogelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je geeft zelf het beste antwoord : de menselijke stem a capella
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spaanse gitaar, omdat je daar mee kunt begeleiden en ook kunt melodie spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een vleugel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De klank van een hobo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zangstem, daar kan zoveel emotie worden ingelegd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Djembe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn eigen fijne Spaanse gitaar xD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Piano, denk ik, omdat je er zoveel mee kan spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn eigen instrument, omdat ik daarmee mijn vriendin mee plezier en mezelf natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De stem van een goede zangeres.
Omdat dat boven alle andere instrumenten uitsteekt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel saai misschien, maar ik ga voor de spaanse gitaar. Hoe héérlijk vind ik dat klinken als er een goede gitarist zijn emoties los laat op een spaanse gitaar.
Daar kan ik echt bij weg dromen.
Terwijl ik toch eigenlijk niet echt een rustig persoontje ben ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het hangt van het moment af; er zijn situaties en momenten waarop een soesafoon of een doedelzak het mooist zijn, dan weer een gitaar of een harmonica. Ik kan bijna geen instrument bedenken wat niet soms het mooiste is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Piano, en elecktrische harp.
De eerste omdat je werkelijk alles er mee kan spelen.
De elecktrische harp hoorde ik voor het eerst in een stuk van de Tom Tom Club- Daar kan je werkelijk alles mee doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het mooieste instrument gitaar:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Keyboard, een soort piano maar dan iets kleiner en elektrisch. Het is een mooi instrument vind ik. Mijn ouders gingen toen ik 2 was naar mijn oom en tante. Mijn oom speelt ook keyboard. Toen ik onder de douche was gestopt en was klaar, het eerste wat ik deed was : naar het keyboard toe. : ) Heb nu 4 jaar les.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien een cliché, maar toch is het zo:

Elk instrument, zolang het maar mooi bespeeld wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind de electrische gitaar het mooiste hou er vooral van als ik zo een gitaarsolo hoor in een bepaald rocknummer of zo dat gejank van die gitaar vind ik gewoon prachtig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de lage tonen van een viool
cello.
zo heerlijk melancholiek